Przezaddmin54 / Bez kategorii / 0 komentarze/y

Konwersja w sklepie internetowym

Konwersja w sklepie internetowym zależy od wielu czynników. Przede wszystkim bardzo istotne są ogólne odczucia, które odnosi klient po wejściu do naszego sklepu. Nie na darmo mówi się przecież, że pierwsze wrażenie jest najważniejsze.

UX Design

To tak zwany User Experience. Jest on szczególnie ważny w przypadku sklepów internetowych. Tutaj bowiem klient ma do wyboru wiele produktów, z których musi wybrać te, jakich aktualnie potrzebuje. W tym celu design naszego sklepu powinien być maksymalnie uproszczony, oczywiście w sposób, który zapewnia też odpowiednią estetykę, a jednocześnie sprawi, że klient nie pogubi się w gąszczu rzeczy do kupienia.

Koszyk

Koszyk to niezwykle ważna, a jednocześnie często niedoceniana sprawa u właścicieli sklepów internetowych. Często klienci kompletują swoje koszyki, ale następnie je porzucają. Warto więc przypominać im o porzuconym koszyku, na przykład wyposażając się specjalny skrypt, który wysyła powiadomienia do użytkowników o tym, że nie ukończyli swoich zakupów.

Obsługa w sklepie i procesy sprzedaży

Wielu klientów jest bardzo niezdecydowanych i nie wie czy oraz na jaki produkt finalnie się zdecydować. By ułatwić mu podjęcie decyzji, niezbędna jest fachowa obsługa telefoniczna. Osoba tam pracująca powinna być kompetentna w sprawach doradzania klientowi oraz być zaznajomiona z produktami dostępnymi w sklepie. Dodatkowo potrzebujemy także kogoś, kto będzie błyskawicznie odpowiadał na maile. Wtedy mamy pewność, że konwersja w sklepie internetowym znacznie wzrośnie.

Źródło informacji: https://dealavo.com/pl

Napisz komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *